HTML

Torztükör

Gondolatok és érzések, ömlesztve és válogatva.

Friss topikok

Linkblog

2012.11.21. 11:41 me-long

És megint furcsa álmok jönnek

Izgul Ön az esküvője miatt?

a) Aznap reggel: Egy távoli rokon meghív még 25 lengyel rokont, modván: "csak 500Ft/meghívó volt a postaköltség"! Kiverem a hisztit és mindenkit otthagyok a picsába.

b) Elkések a saját esküvőmről. 4 órát. Jó, és?! Most készültem el na. De hol van mindenki?

c) Rossz ruhát veszek fel, de csak ott veszem észre hogy feketében vagyok. Kalappal a fejemen. Tisztára, mint Audrey Hepburn.

d) A pap dorombol. Mármint nem mint a macskák, hangszeren. És össze-vissza ugrál a vendégek között, a padsorokon és ostobábbnál ostobább feladatokat csináltat velünk. Ha jól emlékszem nem kértünk vőfélyt....

e) A templomi után muszáj elszívnom egy cigit. (Anyám de jól esik.) Közben mindenki elindul a polgárira, és nekem nem marad hely az autókban. Nem zavar, kiszállítok két embert az utolsó ottmaradt autóból, majd ők metróznak. Elvégre én vagyok a menyasszony vagy mi a szar....

A teszt eredménye:
Nem, Ön nem izgul az esküvője miatt. Csak a tudatalattija. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://torztukor.blog.hu/api/trackback/id/tr914918069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása