HTML

Torztükör

Gondolatok és érzések, ömlesztve és válogatva.

Friss topikok

Linkblog

2012.07.05. 00:12 me-long

Egy elképzelt beszélgetés

- Miért hagysz magamra?
- Nem hagylak magadra. Sosem hagytalak magadra. Ha szükséged lett volna rám, ott lettem volna. Csak épp nem volt szükséged rám. Nincs ezzel baj.
- Haragszol, ugye?
- Nem. Már nem vagy annyira fontos, hogy haragudjak. Egyszerűen csak mások a prioritások.
- Miért csinálod ezt?
- Mert szeretem.
- És engem nem szeretsz?
- De. Csak mások a prioritások.
- Mégiscsak haragszol rám.
- Eszem ágában sincs. Azt hiszem túldramatizálod ezt az egészet. Ez csak egy esküvő. Naponta több ezerszer megtörténik. Semmi különleges nincs benne.
- Ez a te esküvőd.
- Igen. Ha szeretnél, eljöhetsz.
- Nem hiszem, hogy szeretnék ott lenni.
- Akkor meg nem mindegy neked, ha úgysem leszel ott?
- Nem.
- Jó. Akkor duzzogj csak. Én viszont továbbléptem. Ideje lenne neked is.
- Mintha csak azt kérnéd, hogy vágjam le a fél karomat. 
- Nem kérem. Csak azt, hogy nőj fel, apa.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://torztukor.blog.hu/api/trackback/id/tr184630073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása